
سلام تصمیم گرفتم چله بردارم
چله یعنی یه تصمیمو تا 40 روز ادامه بدی
تصمیم گرفتم تو سال 97 ...5 تا چله رو به پایان برسونم
قدم هایی که می خوام در جهت مومن شدن واقعی بردارم باید کوچیک باشن و استوار
دلم می خواد مومن واقعی باشم
نه از اونایی که فقط بلدن حرفشو بزنن
بچه ها نمی دونم شوما ها در مورد من چی فکر می کنین حتما منو دختر اروم و خیلی مثبت و اینا فرض کردین ...........
ولی حقیقت اینکه من در خارج از این وبلاگ یه دختر شیطونیم که اصلا بهم نمی خوره اهل این حرفا باشم
اگه به یکی از دوستام بگی این وبلاگ منه باور نمی کنه
همیشه این شخصیتمو از ادما پنهان کردم .....
فقط یکی از دوستام به اسم عاطفه می دونه
اونم ادرس اینجا رو نداره ....
برای خوندن ادامه رو کلمه ادامه مطلب که اون پایین هست کلیک کن
ممنونم از همتون...
ما را در سایت ممنونم از همتون دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 98